Programma givers

Eeej de Givers,
We hebben een spetterend programma vol hoogstaande humor ter ere van de aanstaande 1 april! Klaar om je buikspieren te trainen van het lachen? Check it out:

Zondag 3 maart

Mopje, nee toch niet

Zondag 10 maart: 9u30 – 12u30

Bosspel

Heb jij al eens een olifant achter een grassprietje gezien? Nee? Dan kan hij zich goed verstoppen hé!
Waarom zijn bomen altijd zo eerlijk? Omdat ze nooit een blad voor de mond nemen!
Waarom wilde de boom niet mee naar het feest? Omdat hij dacht dat hij te houterig zou zijn!
Waarom mag een boom niet voetballen? Omdat hij geschorst is!

Zondag 17 maart: 9u30 – 12u30

The Game of Orientation

Maak je klaar voor een epische uitdaging waarbij je navigatie-skills tot het uiterste worden getest! No stress, geen kilometerslange wandeltocht! Kompaslopen, kaartlezen, coördinaten vinden, bunkeren en … verdwalen?!? Grapje… Wie wint deze ultieme navigatiebattle?
Mee te nemen: fiets!

Wat zei de kaart tegen de GPS? "Je kunt me altijd vinden als je me nodig hebt!"
Wat zei de kompasnaald tegen de andere naalden? "Je draait me gek!"
Wat zei de kaart tegen het kompas toen ze elkaar ontmoetten? "Jij bent de naald in mijn hooiberg!"
Wat zei de fiets tegen het slot? "Je hebt me vast!"
Wat is een fiets zijn favoriete muziekgenre? Pedal metal!

Zondag 24 maart: 9u30 – 12u30

Techniekenvergadering

Waarom was de knoop verdrietig? Omdat hij vast zat! 🪢😄
Waarom zijn klunzige mensen goed in touw- en knoopwerk? Omdat ze altijd in de knoop zitten! 🤪🔗

Zondag 31 maart

Geen vergadering

Er staan twee huizen naast elkaar. Het ene huis heeft 1 deur en 5 ramen. Het andere huis heeft vijf deuren en 1 raam. Tussen de twee huizen staat een Paashaas. Naar welke deur rolt zijn ei?
Geen enkele, want hazen leggen geen eieren...
Zegt de ene kip tegen de andere kip: "Ik had vannacht zo'n hoge koorts, dat ik een gekookt ei heb gelegd"

Zondag 7 april

Geen vergadering

Mopje flauw mopje, geen vergadering vandaag.

Zondag 14 april

Geen mopje ☹

Zaterdag 20 april

Italiaanse eetavond

(meer info volgt)
Hoe wordt de moeder van Antonio Caroni genoemd? Ma Caroni
What do you call a fake noodle? An impasta
Ik zou een mop over pizza vertellen, maar hij is cheesy.

Weekend 26-28 april

Groepsweekend

(meer info volgt via mail)
Piet en Sjoerd gaan kamperen en zetten hun tentje op onder de sterrenhemel. Midden in de nacht wordt Sjoerd wakker gemaakt door Piet.
"Wat zie je als je omhoog kijkt?" vraagt Piet.
"Miljarden sterren", antwoordt Sjoerd.
"En wat betekent dat?" vraagt Piet.
"Nou, als er zoveel sterren zijn, zou dat kunnen betekenen dat er ook meer planeten zijn als de Aarde en als er meer planeten zijn als de Aarde, dan is daar misschien ook wel leven." zegt Sjoerd.
Piet schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, domoor, dat betekent dat onze tent gestolen is!"

Stevige linker
jullie hilarische giverleiding