Programma pioniers

Yow pio’s, trek jullie stoute schoenen maar aan want wij gaan er twee zotte maanden van maken! Kijk maar naar de planning.

Zondag 3 maart

Geen vergadering

De leiding gaat op weekend, dus vandaag is het geen scouts. Volgende week staan we weer klaar met een leuke vergadering!

Zondag 10 maart (9:30-12:30)

Alles op wieltjes

Wout Van Aert zei ooit: “Op wieltjesvergadering heb ik mijn passie voor de fiets gevonden”. Ook Amerikaans pro-skater Tony Hawk zei wel eens: “The only reason I’m skateboarding today is because of wheeltjesvergoadering!”. En wie weet zit er ook een legende in de wielsporten in een van jullie. Neem vandaag iets op wieltjes mee!

Zondag 17 maart (9:30-12:30)

Bosspel

Scouts en bosspelen gaan samen als melk en oreo’s. Of als Barbie en Ken. Of als pasta met pesto. Of als… goed je snapt het wel. Vandaag is het weer tijd voor een fantastisch bosspel!

Zondag 24 maart (9:30-12:30)

Afscheid Femke

Helaas, na een half jaar fun en spel neemt Femke afscheid van de pionierstak. Vandaag komen we nog een keer met haar samen, vandaag kunnen jullie ook met al jullie vragen bij haar terecht. Maar misschien zien we haar wel weer terug op een andere gelegenheid.

Zondag 31 maart (9:30-12:30)

Verrassing

Vandaag hebben de jins zelf een spel voorbereid als deel van hun stage. Wij hebben er al veel zin in! (maar we weten nog niet wat het is)

Zondag 7 april (9:30-12:30)

Pio’s got talent

Howdy, piobeasts! Backflips, koprollen, dansjes, voetbaltrukjes, toneel, rap… elke vorm van kunst of talent is welkom vandaag! Denk jij dat je het in je hebt? Dat jij die X-factor hebt, het charisma, het pure talent om de jury stomversteld te doen staan? Dan is deze vergadering wat voor jou!

Zondag 14 april (9:30-12:30)

Sportvergadering

1, 2, 3, 4 hup naar achter hup naar voor. 1, 2, 3, 4 even baseball dan weer door. 1, 2, 3, 4 links en rechts een kleine freerun. 1, 2, 3, 4 adem in en voetbal uit. Vandaag trekken we ons meest blitse sportpak aan en gaan we eens goed ouderwets zweten!

Zondag 21 april (9:30-12:30)

Omgekeerde vergadering

.taag eot naare teh oeh nedniv et tiu mo stuocs ed raan rekez gaadnav moK ! sella …atreB ekkid ,nepol ,nerelK !dreekegmo sella ew neod gaadnaV

Vrijdag 26 april – Zondag 28 april

Groepsweekend

Zeker met zen allen komen naar het groepsweekend! Verdere info staat in de mail die jullie nog krijgen.

Ne stevige linker,
De pioleiding